Skargi i wnioski
informacja wraz z informacją o wniosku

 

Podstawa prawna:

1. Kodeks postępowania administracyjnego

2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Wymagane dokumenty:

Pismo zawierające imię i nazwisko, adres, treść skargi/wniosku, podpis

Sposób złożenia dokumentów:

Pismo można złożyć do dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku, od poniedziałku do piątku w godz. od 07:30 do 15:30.

Opłaty:

Brak opłat 

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

- bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty wpływu

- skargi i wnioski wymagające szczególnego rozpatrzenia nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wpływu

Sposób zakończenia postępowania:

Zawiadomienie wnoszącego skargę/wniosek o sposobie załatwienia sprawy.

Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:

Katarzyna Przewłocka - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr5 w Pułtusku

telefon: 510 262 673 

Tryb odwoławczy:

Postepowanie skargowe jest samodzielnym, jednoinstancyjnym postępowaniem o charakterze uproszczonym, które kończy się wydaniem zawiadomienia.

Dane kontaktowe:

Przedszkole Miejskie Nr 5, ul. 17 stycznia 6, 06-100 Pułtusk

telefon 510 262 673

e-mail: sekretariat_pm5.pultusk.pl

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-12-22 11:29:17
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-12-22 11:33:13
  • Liczba odsłon: 726
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 66406]

przewiń do góry