Skargi i wnioski
informacja wraz z informacją o wniosku
Podstawa prawna:
1. Kodeks postępowania administracyjnego
2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Wymagane dokumenty:
Pismo zawierające imię i nazwisko, adres, treść skargi/wniosku, podpis
Sposób złożenia dokumentów:
Pismo można złożyć do dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku, od poniedziałku do piątku w godz. od 07:30 do 15:30.
Opłaty:
Brak opłat
Przewidywany termin załatwienia sprawy:
- bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty wpływu
- skargi i wnioski wymagające szczególnego rozpatrzenia nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wpływu
Sposób zakończenia postępowania:
Zawiadomienie wnoszącego skargę/wniosek o sposobie załatwienia sprawy.
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:
Katarzyna Przewłocka - Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr5 w Pułtusku
telefon: 510 262 673
Tryb odwoławczy:
Postepowanie skargowe jest samodzielnym, jednoinstancyjnym postępowaniem o charakterze uproszczonym, które kończy się wydaniem zawiadomienia.
Dane kontaktowe:
Przedszkole Miejskie Nr 5, ul. 17 stycznia 6, 06-100 Pułtusk
telefon 510 262 673
e-mail: sekretariat_pm5.pultusk.pl
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2022-12-22 11:29:17
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-12-22 11:33:13
- Liczba odsłon: 726
- Historia dokumentu: