Konkurs na stanowisko głównego księgowego

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko, głównego księgowego Przedszkola Miejskiego Nr 5

w Pułtusku

I Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie:
• ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomiczne wyższe studia
zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
• ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią
praktykę w księgowości,
• jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, posiada
świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2. obywatelstwo polskie,
3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
4. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia,
II Wymagania dodatkowe:
1. ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
2. znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej, ubezpieczeń społecznych oraz podatków, umiejętność właściwej interpretacji i stosowania,
3. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz programów związanych z
płacami, finansami oraz płatnikiem ZUS.
4. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
5. rzetelność, staranność, samodzielność, komunikatywność, wysoka
6. kultura osobista, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
III Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenia rachunkowości jednostki,
2. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,
3. dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
finansowym,
4. dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności poszczególnych dokumentów
dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
5. stworzenia warunków najefektywniejszego wykonywania funkcji ewidencyjnych przez
uzyskiwanie danych:
·         wysokiej jakości,
·         terminowo (możliwie najszybciej),
·         według wymagań kierownictwa jednostki.;
6. wprowadzenia najlepszych metod pracy przez:
·         planowanie czynności ewidencyjnych (harmonogramy),
·         szkolenia i instruowanie personelu,
·         racjonalny podział pracy pomiędzy pracowników,
·         równomierne rozłożenie pracy w czasie,
·         właściwe wykorzystanie środków i przedmiotów pracy,
·         zastosowanie odpowiedniej techniki rachunkowości,
·         podniesienie wydajności pracy ewidencyjnej.
7. Zgodnie z ustawą o rachunkowości :
 przyjęcie zasad polityki rachunkowości,
 prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy
zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
 okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i
pasywów,
 wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
 sporządzanie sprawozdań finansowych,
 gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji.
8. Przy organizowaniu rachunkowości niezbędne są:
 znajomość obowiązujących przepisów, ustalających jednolite zasady rachunkowości dla
całej gospodarki narodowej oraz rozwiązania szczególne dla jednostek sektora publicznego,
 znajomość sektora finansów publicznych i jego jednostek organizacyjnych oraz form
prawnych, źródeł finansowania, klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i
rozchodów, zakresu sprawozdawczości,
 ustalenie charakteru, rodzaju, zakresu, ilości i odbiorców informacji księgowych,
niezbędnych do kierowania pracą poszczególnych komórek i całej jednostki, jednostki
samorządu terytorialnego, sektorem publicznym i całą gospodarką narodową,
 ścisłe określenie przedmiotu ewidencji,
 znajomość form i technik księgowości,
 znajomość podstaw organizacji pracy w dziale księgowości.
9. Organizacja rachunkowości wiąże się ściśle z organizacją całej jednostki. Przejawia się to przede wszystkim w tym, że:
 struktura jednostki wytycza tryb sporządzania dokumentacji źródłowej, obiegu dokumentów między poszczególnymi komórkami, sposób opracowywania dokumentów pierwotnych i wtórnych itp.,
 poszczególne formy organizacyjno-prawne (środki specjalne, gospodarstwo pomocnicze,
fundusze celowe) pozostają w określonej łączności gospodarczej, co z kolei wpływa na
zakres prowadzonej przez nie ewidencji oraz na jej powiązanie z księgowością główną,
 szczególne cechy systemu zaopatrzenia, charakter zadań publicznych, źródła finansowania,
zakres odpłatności, wymagają dostosowania dokumentacji źródłowej, wpływają na wybór
metody kalkulacji itp.,
 czynności ewidencyjne wykonują nie tylko księgowi, lecz również inni pracownicy
jednostki,
 kierownictwo jednostki oraz pracownicy odpowiedzialni za gospodarkę finansową i
majątkową muszą w codziennej pracy posługiwać się licznymi danymi finansowo-księgowymi.
IV Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys – curriculum vitae,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
5. kopia dowodu osobistego,
6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
8. oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. pisemne oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.),
10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku,
11. opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy”otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko , głównego księgowego Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w siedzibie Przedszkola Miejskiego Nr 5 lub przesłać pocztą na adres: Przedszkole Miejskie Nr 5 06-100 Pułtusk, ul.17 Stycznia 6 w terminie do dnia 1 października 2012 r. do godz. 16.00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.umpultusk.bip.org.pl jednostki organizacyjne) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie przedszkola.
Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę , z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

 

Zarządzenie wewnętrzne dyrektora dotyczące naboru na stanowisko głównego księgowego

Zarządzenie wew. nr 2/ 2012
Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku
z dnia 17 września 2012r.
w sprawie ogłoszenia naboru i powołania Komisji Rekrutacyjnej na wolne stanowisko
głównego księgowego w Przedszkolu Miejskim Nr 5 w Pułtusku

Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. Nr 223, poz. 1458) w sprawie wprowadza Regulaminu naboru na wolne stanowiska
administracyjne w Przedszkolu Miejskim Nr 5 w Pułtusku zarządzam, co następuje:

§ 1

1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko administracyjne: głównego księgowego w
Przedszkolu Miejskim Nr 5 w Pułtusku
2. Ogłoszenie o naborze stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2

Powołuje się Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko
administracyjne głównego księgowego w Przedszkolu Miejskim Nr 5 w Pułtusku w składzie:
1. Iwona Staśkiewicz– Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 5 – Przewodniczący Komisji,
2.  Marianna Mądrowska– samodzielny referent Przedszkola Miejskiego Nr 5
 – Członek Komisji,
3. Anna Figoń – inspektor ds. kadr Przedszkola Miejskiego Nr 5 – Sekretarz Komisji.

§ 3

Z przeprowadzonego naboru kandydatów Komisja sporządzi protokół, który przekaże dyrektorowi Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku.

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierza się Komisji Rekrutacyjnej .

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-09-17 13:08:39
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-17 13:23:30
  • Liczba odsłon: 2275
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 66384]

przewiń do góry